Ve schránce byl dopis od Fincollect SE. Co mám dělat?
Písemnost si v klidu a důkladně přečtěte. Bezprostředně poté nás kontaktujte, a to buď telefonicky na čísle +420 295 562 180 nebo e-mailem na adrese info@fincollect.cz, abychom mohli Váš finanční závazek společně vyřešit.
Proč mě kontaktujete vy, a ne můj věřitel?
Váš věřitel nám na základě plné moci předal do správy neuhrazenou pohledávku. Mohlo se tak stát např. z důvodu vysokého prodlení, nebo kvůli jiným okolnostem. Tímto krokem bylo zahájeno inkasní řízení, my máme oprávnění zastupovat věřitele v komunikaci s Vámi a dojednat úhradu finančního závazku.
Kde mám vzít jistotu, že mnou uhrazené prostředky dostane věřitel?
Veškeré platby se vždy zasílají na bankovní účet věřitele a jiné platební údaje našim klientům neposkytujeme. Platební údaje si můžete snadno ověřit na webových stránkách Vašeho věřitele. Na vyžádání Vám samozřejmě můžeme zaslat plnou moc, která prokáže naše oprávnění k řešení pohledávky za věřitele.
Může s Vámi můj dluh řešit někdo jiný?
Samozřejmě může. Jedinou podmínkou v takovém případě je sepsat s dotyčnou osobou plnou moc, kterou nám buď vy nebo dotyčná osoba zašle e-mailem/poštou. To vše za účelem ochrany osobních údajů. Využít můžete dokument: vzorplna_moc.pdf.
Nemohu telefonovat. Jak se mám s Vámi spojit?
V případě, že jste pracovně vytíženi nebo v zahraničí, napište nám prosím e-mail na adresu info@fincollect.cz, nebo se na nás obraťte pomocí kontaktního formuláře.
Je možné zařídit splátkový kalendář?
Žádosti o splátkový kalendář posuzujeme individuálně. Rádi s Vámi možné řešení prodiskutujeme na telefonu +420 295 562 180 nebo e-mailu info@fincollect.cz. Využít lze taktéž kontaktní formulář.
Proč jsem při každém hovoru vyzván/a k ověření totožnosti?
Chápeme, že vyžadování ověření totožnosti při každém hovoru může být obtěžující či nepříjemné. Touto cestou však důsledně chráníme Vaše osobní údaje a vylučujeme riziko, že bychom o Vaší finanční situaci hovořili s nesprávnou osobou. Z tohoto důvodu jsme povinni ověřit si Vaši totožnost při každém hovoru.
Peníze obdržím v pozdějším termínu. Co mám dělat?
Neprodleně nás kontaktujte telefonicky na +420 295 562 180 nebo prostřednictvím e-mailu info@fincollect.cz. Pokud to aktuální situace dovolí, pokusíme se navrhnout nový termín nebo jiné kompromisní řešení.